Nässpray och halstabletter! Känner jag dunk i bihålorna?! :(

Det här skulle bli min första lediga morgon så jag kunde få sova ut ordentligt..... Gick ju skitbra! Vaknade 07.49 med en sjudundrande förkylning. HÄRLIGT! Men jag ska utnyttja min morgon bra iaf; lite Greys avsnitt sitter aldrig fel! :D

Jag tror att det var två saker jag hade att dela med mig av.
Numero uno. I förrgår natt vaknade jag av att min ena katt var leksugen. Jag har ju sällan tid att umgås ordentligt med mina små bebisar så jag fick lite dåligt samvete över att jag är borta så mycket. Så självklart började jag leka med honom (02.30) så han skulle bli glad och tycka om mig igen! Haha.
Numero dos. Igår när jag gick till tåget så var det en liten folksamling i backen ner till stationen. Alla stod och tittade upp mot ett högt träd. Och där i trädet så var det fem eller sex ekorrar som sprang runt och hade roligt. Jättesöta! SÅ MÅNGA, I SAMMA TRÄD, LEKER TILLSAMMANS- ovanligt att se!

Och sen kan jag ju meddela att jag åker till Amerikatt på onsdag :D På onsdag liksom, det är typ imorgon.. Som vi har längtat! Har känts så långt bort men nu så ba pang har det kommit till oss. Wiiiiiie

Fick precis en guldmedalj i huvudet, SM 2009. Varför håller flickan en nyckel i handen?!? :/


Kommentarer
Postat av: Coach K

Det var någonting med nyckeln till Nyköping...

2010-04-18 @ 00:57:21
URL: http://karoliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0